Update: Hosting omgeving

In de nacht van 10 op 11 juni hebben we onze hosting omgeving gemigreerd van Amazon servers naar Google servers. Afgelopen zondagnacht zijn de werkzaamheden 2:00 gestart en rond ca. 5:00 uur waren de werkzaamheden voltooid. Bedrijven die hier mogelijk hinder van konden ondervinden hebben we op de hoogte gebracht, […]

Update: Diensten roosteren

Het is nu mogelijk om direct inzicht te krijgen wat de inzetbaarheid van de medewerkers is tijdens het roosteren. Wanneer er een dienst via de knop, “+ Dienst toevoegen” geroosterd wordt, tonen wij direct welke medewerkers inzetbaar zijn of wanneer deze al zijn ingeroosterd of met verlof zijn.

Nieuwe AVG/GDPR wetgeving

De Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) is een privacywet die vanaf 25 mei geldt in de hele Europese Unie (EU). Dankzij de AVG is de bescherming van persoonsgegevens in alle landen van de EU op dezelfde manier geregeld en gelden in elke lidstaat dezelfde regels. Privacy voorwaarden Om te voldoen aan de nieuwe […]

Integration: Nmbrs update

Op donderdag 17 mei hebben wij een update voor de Nmbrs koppeling uitgevoerd. Het is nu mogelijk om te bepalen welke contract gegevens gesynchroniseerd moeten worden. Deze instellingen kunt u vinden onder Instellingen > API Instellingen. Hier kunt u achter een Nmbrs koppeling op “Instellen” klikken.

Update: Gedetailleerde factuur

Vanaf nu is het mogelijk om een gespecificeerde factuur te ontvangen. Hierop staan het aantal medewerkers per afdeling, zodat een factuur eenvoudig onderling door gefactureerd kan worden. Deze instelling kunt u aanzetten onder Instellingen > Factuur gegevens.

Update: Update berichtgeving

Vanaf nu bent u altijd op de hoogte van onze updates. Na een update zullen we onze wijzigingen hier neerzetten. In het verleden stuurden wij een email met daarin een aantal updates naar de account beheerders. Wij merken dat ook andere personen binnen een bedrijf de behoefte hebben om op […]

Update: Automatisch geklokte tijden goedkeuren

Het automatisch goedkeuren van geklokte uren was al mogelijk. We hebben de mogelijkheid toegevoegd om automatisch kloktijden goed te keuren als deze overeenkomen met de roostertijden. Hierdoor hoeven alleen nog de uitzonderingen nagekeken te worden. Deze instelling kan aangezet worden onder Instellingen > Urenregistratie.

Update: Filter op Contract type

In de rapportages was het al mogelijk om te filteren op contract type. Daarbij kon er maar één contract type tegelijk geselecteerd worden. Omdat dit niet altijd handig is hebben we de functionaliteit uitgebreid waardoor je nu meerdere contract types kan selecteren.

Update: Nieuwe versie

We hebben de afgelopen 2 jaar hard gewerkt aan een nieuwe versie van de software. We zijn dan ook blij dat we eindelijk kunnen mededelen dat de nieuwe versie beschikbaar is. We bieden deze versie in beta aan, zodat we tijdens deze periode feedback van klanten kunnen verzamelen en de […]

Integration: Tomtom Webfleet

Veel koeriersdiensten en transportbedrijven maken gebruik van Tomtom webfleet. Met webfleet is het o.a. mogelijk om routes te berekenen waarbij rekening wordt gehouden met bruggen, viaducten en files. Binnen webfleet zit de mogelijkheid om gewerkte uren te klokken. Doormiddel van een koppeling kunnen de uren worden opgehaald en worden geregistreerd. […]