Update: Mobile app

Op 2 januari hebben we onze nieuwe mobiele app gelanceerd. De grootste verandering is dat de app nu ook gericht is op leidinggevende. In de nieuwe app maken we gebruik van een techniek om updates door te voeren aan de app, zonder dat we deze in de app store moeten […]

Nieuws: App van de maand bij Loket.nl

Bij Loket.nl zijn we heel januari App van de maand. Loket bied innovatieve software voor salaris en personeel waarmee onze software een koppeling heeft. De komende maand zal Loket.nl verschillende social media berichten plaatsen. Meer informatie over de koppeling met Loket en al onze koppeling mogelijkheden kunt u vinden op: […]

Update: Vaardigheden

Vanaf nu is het mogelijk om vaardigheden aan medewerkers toe te kennen. Zo kan er in één oogopslag de medewerkers getoond worden die over de gevraagde vaardigheid beschikken. Ook word er een melding getoond wanneer een vaardigheid die een dienst vereist ontbreekt. Zo kunt u aangeven dat een medewerker over […]

Update: Nieuwe versie

In juni 2018 hebben we onze nieuwe versie beschikbaar gesteld voor al onze klanten. Vanaf dit moment hebben we veel feedback ontvangen en verbeteringen doorgevoerd. We zijn nu op het punt gekomen dat we onze oude versie gaan uitfaseren. Dit gaat gebeuren in de week 48 (26 nov. t/m 30 […]

Update: Nieuwe pauze regels

Er is een nieuwe manier van pauze registratie mogelijk! Pauze regels type gebaseerd op tijd. Het is mogelijk om nu de pauzetijden automatisch te laten bereken op vastgezette tijden zoals om 10 uur word er altijd 15 minuten pauze gehouden. Deze instelling kunt u vinden onder: “Instellingen” > “Urenregistratie” > “Pauzes”. Aan […]

Update: E-uur payroll koppeling

Wij hebben afgelopen periode gewerkt aan een koppeling met E-uur. Dé flexportal voor online uitzenden en payrollen. Met deze koppeling kunt u met één druk op de knop, gewerkte uren naar uw E-uur omgeving sturen. Deze koppeling kunt u vinden onder, “Instellingen” > “Koppelingen” > “E-uur” en klikt op, “Voeg E-uur […]

Update: Loket.nl uitgebreid

Afgelopen periode hebben we aanpassingen gedaan aan onze koppeling met Loket.nl Hieronder staan alle veranderingen: De einddatum van alle (actieve) medewerkers zal met 1 dag worden opgeschoven dit is te wijten aan een wijziging van loket.nl waarbij de einddatum van “tot” naar “tot-en-met” is veranderd. LET OP: ACTIE VEREIST! Het is vanaf […]

Update: Print versie van het rooster verbeterd

In de print versie van het rooster werden alleen de diensten getoond. Steeds meer bedrijven hadden de wens om ook de afwezigheden te tonen in de printversie. Vandaar dat we hier een update voor hebben gedaan. Vanaf nu wordt er gekeken naar de actieve filters in het rooster. Wanneer bijvoorbeeld […]

Update: Afwezigheid kan aangevraagd worden per groep

Vorige week hebben we een update gedaan waarmee afwezigheid types zijn te beheren. Hierin kon aangegeven worden dat alle medewerkers het afwezigheid type konden aanvragen. Voor sommige van onze klanten was dit niet voldoende. Daarom hebben we de mogelijkheid toegevoegd om aan te geven welke toegangsrechten groepen het afwezigheid type […]

Update: Afwezigheid types beheren

Afgelopen half jaar hebben we onder andere gewerkt aan het beheren van afwezigheid types. Door deze functionaliteit zijn klanten niet meer gebonden aan de afwezigheid types die wij standaard aanbieden. Klanten kunnen nu zelf afwezigheid types toevoegen, zoals vitaliteit uren etc. Meer informatie over deze functionaliteit vind u op: